Woningbrand vermeden dankzij rookmelder en alerte buren – hondje gered

0
2

Brakelstr2

Zottegem, 13/01/2018 – Ei zo na zorgde een kom die op het fornuis was blijven staan vanmiddag voor een woningbrand in de Brakelstraat.

De bewoners waren niet meer thuis toen buren het brandalarm hoorden afgaan door de hevige rookontwikkeling. Ze verwittigden de brandweer en die was snel ter plaatse. De schade in de woning bleef beperkt tot rookschade. In de woning was nog een hondje aanwezig, dat werd door de brandweer in veiligheid gebracht.

Brakelstr

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here